Most, hogy a csúnya bácsik lejátszották vetélkedőjüket az ország nagy homokozólapátjáért és körteformájáért, hamarosan a Paparázó is újjáéled, s érdemi posztokkal is jelentkezni fogunk. Addig azonban üssük agyon az időt hangos kurvaanyázással az alábbi sajtóközlemény kapcsán:
Konferencia a Baba-Mama marketingről - sajtóközlemény
Kedves Kolléga!
Baba-Mama marketing alcímmel a 0-6 éves korosztály és szüleik fogyasztási szokásairól szóló konferenciát szervez a Magyar Fogyasztó Platform (MFP). A május ötödikei eseményen kiderül, mit tegyünk azért, hogy a kismamák a mi termékünket válasszák, hogy hogyan juthatunk el hozzájuk hatékonyan és törvényesen, illetve fény derül arra is, hogy a gyerek akar sokat, vagy a szülő akar sokat adni, esetleg a társadalmi nyomás túl nagy a kisgyermekes családokon.
Az MFP konferenciasorozatának részét képező eseményen az NRC kutatócégexkluzív, a rendezvényre készített felméréséből kiderül, hogyan állhatnak az online közösségek a gyereknevelés szolgálatába.
A nap moderálását Gombos Edina (FEM3) vállalta el.
A Márkacsemeték fedőnevű konferenciára 49.000 ft a beugró, a részletes program itt érhető el. Gusztustalan férgeknek biztos megéri, mert ilyen előadásokat hallhatnak:
Petik Ágnes (Felicitas): Kisgyermekes családok közvetlen, meddőszórás nélküli elérése
A várandósság pillanatától kezdve a leendő édesanyák egy nagyon érzékeny és egyben nagyon fogékony célcsoporttá válnak. Kiváló időzítés, hogy egy új márkát megismertessünk velük, hogy márka hűvé tegyük őket. De hogyan kell feléjük úgy kommunikálni, hogy ezeket ne változtassuk pont az ellenkezőjére? Mit tegyünk azért, hogy a mi termékünket válasszák? Hogyan juthatunk el hozzájuk hatékonyan és törvényesen? Hogyan férkőzhetünk a kisgyermekes családok bizalmába?