Paparázó - az apablog

Paparázó - az apablog

Márkacsemeték

2010. április 30. - Bubuluc apuka

  Most, hogy a csúnya bácsik lejátszották vetélkedőjüket az ország nagy homokozólapátjáért és körteformájáért, hamarosan a Paparázó is újjáéled, s érdemi posztokkal is jelentkezni fogunk. Addig azonban üssük agyon az időt hangos kurvaanyázással az alábbi sajtóközlemény kapcsán:

 

Konferencia a Baba-Mama marketingről - sajtóközlemény

Kedves Kolléga!


 Baba-Mama marketing alcímmel a 0-6 éves korosztály és szüleik fogyasztási szokásairól szóló konferenciát szervez a Magyar Fogyasztó Platform (MFP). A május ötödikei eseményen kiderül, mit tegyünk azért, hogy a kismamák a mi termékünket válasszák, hogy hogyan juthatunk el hozzájuk hatékonyan és törvényesen, illetve fény derül arra is, hogy a gyerek akar sokat, vagy a szülő akar sokat adni, esetleg a társadalmi nyomás túl nagy a kisgyermekes családokon.

 Az MFP konferenciasorozatának részét képező eseményen az NRC kutatócégexkluzív, a rendezvényre készített felméréséből kiderül, hogyan állhatnak az online közösségek a gyereknevelés szolgálatába.

A nap moderálását Gombos Edina (FEM3) vállalta el.

 

  A Márkacsemeték fedőnevű konferenciára 49.000 ft a beugró, a részletes program itt érhető el. Gusztustalan férgeknek biztos megéri, mert ilyen előadásokat hallhatnak:

Petik Ágnes (Felicitas): Kisgyermekes családok közvetlen, meddőszórás nélküli elérése

A várandósság pillanatától kezdve a leendő édesanyák egy nagyon érzékeny és egyben nagyon fogékony célcsoporttá válnak. Kiváló időzítés, hogy egy új márkát megismertessünk velük, hogy márka hűvé tegyük őket. De hogyan kell feléjük úgy kommunikálni, hogy ezeket ne változtassuk pont az ellenkezőjére? Mit tegyünk azért, hogy a mi termékünket válasszák? Hogyan juthatunk el hozzájuk hatékonyan és törvényesen? Hogyan férkőzhetünk a kisgyermekes családok bizalmába?    

A bejegyzés trackback címe:

https://paparazo.blog.hu/api/trackback/id/tr261963373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsidó részvénytársaság · http://www.youtube.com/watch?v=39Jk25JQo4g 2010.04.30. 10:15:51

Sigmund Freudnak és hasonlóknak skat köszönhet a marketing.

Miért nem tiltják a pszichológia ilyen irányú felhasználását?

A pszichológusoknak is tenni kellene olyan esküt mint az orvosoknak.

koppnyn 2010.04.30. 10:34:53

Persze az lényegtelen, hogy megmutatják a másik oldalt is... Például a nyitó előadás címe: Az önfeledten fogyasztó apa élethalálharca a csecsemőmarketing óriáspolipjával. De azért fújj-fújj, mert az menő :(

teknős 2010.04.30. 16:26:30

Kedves anyukák és apukák! Az eszetek azért van, hogy használjátok. Ha meg nincs, hát nincs.

qbr 2010.05.01. 13:28:28

@zsidó részvénytársaság:
A pszichológusok tesznek esküt. Legalábbis pár évvel ezelőtt még volt ilyen.
süti beállítások módosítása