Paparázó - az apablog

Paparázó - az apablog

Has

2010. március 10. - Bubuluc apuka

Has

 

  Olvasgatva a kismamablogokat az embernek feltűnik, hogy a kismamákat a gyerekeiknél sokkal jobban érdekli saját hasuk és egyéb testrészeik feszessége. Ez mondjuk nem olyan nagy probléma, elvégre nők, de azért ezt a terhesség dolgot jelentősen túlparázzák.

  Az ember, amikor megházasodik, és vállalja a gyermeknemzés kockázatát, azzal is számol, hogy az asszony hamarosan kövérebb lesz, mint Moby Dick (sőt még azt is, hogy a mellein hamarosan mással kell megosztoznia). Ez bizony benne van a pakliban, de hát a terhesség elmúlik, ami meg marad belőle, annyit időközben mi is puhányodunk. Én speciel Buftu magzat korában úgy igyekeztem tompítani a problémákat, hogy magas is felszedtem tíz–tizenöt kilót; az más kérdés, hogy az asszony pár hónap alatt visszafogyott, én viszont azóta se lettem könnyebb egy dekával sem. Sőt a Pöp születése előtti hónapokban még pár kilót felszedtem. Szóval olyan szolidáris voltam, amilyen csak lehettem. És még jófejként is viselkedtem, a 38. hétben sem mondtam, hogy „Hú, de kövér vagy!”, sőt igyekeztem úgy tenni, mintha mindig is arra vágytam volna, hogy az éjszaka közepén egy hatalmas has letaszítson az ágyról.

  Ha az ember nagyjából biztos benne, hogy az ő gyereke van a nője hasában, akkor a terhesség egyáltalán nem gáz, sőt még titokban büszkék is vagyunk. A nyilvános szerelmes pocaksimogatást persze tisztességes férfiember igyekszik elkerülni, de azért egy saját gyerek kifejezetten menő, még ha furcsa elváltozásokat okoz is a csajokban.

  Szóval magával a terhességgel nincs baj. A gondok ott kezdődnek, ha ezt a nők nem tudják, és elkezdenek rinyálni. Mert egy pingvint simán el lehet viselni, de a huszonnégy órás panaszkodást nem. Higgyék el, hölgyeim, a fickójukat egy csöppet sem érdekli, hogy az elmúlt két órában 24 grammot híztak, meg hogy nem jön önökre az a szoknya, ami tegnapelőtt még jó volt, meg hogy a kedvenc pólójuk alól kikandikál a hasuk, meg hogy egy picit bedagad a bokájuk, meg hogy éjszaka horkolnak, meg hogy folyton pisilni járnak. A doktorok/védőnők szidalmai és tilalmai sem érdekelnek minket, és nem vagyunk hajlandóak párolt zöldséget enni – s ezt önöktől sem várjuk el. Nincs az a has, ami riasztóbb lenne, mint egy kétórás panaszfolyam a terhességi csíkokról.

  Szóval, hölgyeim, hízzanak meg, szüljenek nagy, kövér, egészséges gyerekeket, de a részletekkel ne zaklassanak minket. Mi meg cserébe nem meséljük el, hogy amíg önök magukat sajnálták otthon a tükör előtt, mi hogyan hányjuk össze a Tulipán vécéjét a primitív haverokkal.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://paparazo.blog.hu/api/trackback/id/tr381827189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gempacsöki Boborján · http://hot-spot.blog.hu/ 2010.03.10. 10:26:33

Kár hogy nem a pasik terhesek.Nekik amúgy is nagy sörhasuk lesz,abba meg már elférne egy gyerek is simán.

konyvelomo 2010.03.10. 10:30:37

A kép photoshop gyanús ...

zZz 2010.03.10. 10:59:59

Én szeretem a párolt zöldséget mint köretet, csak hogy a lényeget emeljem ki.

Csore60 2010.03.10. 11:01:33

A problémának két része van. Egyrészt szeretnénk, ha minden órás terhesen is megerősítene bennünket a párunk, hogy gyönyörűek és mindenekfelett imádni való nők vagyunk. Másrészt a női parának van alapja, elvégre nagyon sok olyan nőről hallunk, akit azért hagyott ott a párja, mert már nem úgy nézett ki, mint 20 évesen.
Sajna az idősöső urak egy része hanyatló kedvét, csökkenő potenciáját hajlamos a nő hibájának betudni, és azt hiszi, "jobb" nő mellett ő is jobb pasi lesz.

IQLight 2010.03.10. 11:05:13

Továbbá a szülés után, hibamentes gyermekfejlődés esetén, elegendő egy heti státuszjelentés is, nem kellene kétóránként telefonálni, hogy mennyit evett, milyen színűt/állagút böfögött/kakilt, stb. :P

Fitz 2010.03.10. 11:10:53

@Csore60: Ahogy egyes nők elfelejtenek nőnek maradni, ha már megfogták a kiszemelt férfit. El lehet hízni (gyerek nélkül is), lehet melegítőben flangálni, stb. .
Azt a férjeurának meg feltűnik, hogy más halacskák adnak magukra.

Dee_ 2010.03.10. 11:11:36

Hormonok, hormonok, hormonok. Teljesen kivetkőznek magukból a nők, és nem tehetnek róla. A legképtelenebb okok miatt fakadnak sírva hirtelen, egyszer túlteng bennük a fészekrakási ösztön és mindent kimosnak és fertőtlenítenek, aztán meg nyögnek, mert túlerőltették magukat.
Ez ugyan csak kilenc hónap, de túl gyors a test változása ahhoz, hogy követni tudja az énkép, ez pedig frusztrálja a nőket. Már ha feltűnő a változás, gondolom az alapvetően ducik nem félnek annyira, hogy mikor tudják lefogyni a felszedett felesleget. A férjek fejéhez viszont nem tartanak pisztolycsövet, hogy egyenek ugyanannyit, mint a babát növesztő feleségük, így a hasnövekedésük nem is okoz olyan nagy döbbenetet, míg egy terhes nő csipegetve is kikerekedik.

Jó esetben ez csak kilenc hónap és a nőknek sem könnyű feldolgozni, türelem, férjek!

Tjuca 2010.03.10. 11:12:55

láss csodát, én pont nem szoktam vinnyogni, pedig... maradjunk annyiban nem kicsit volt dagadt a bokám
és nem én tehettem erről. szépnek éreztem magam, és leszartam ki mit gondol.
és panaszkodnom sem kell, elég végighánynom 20 hetet, kapisgálja a másik mi a szitu.
viszont mikor megszültem, és két hét után jobban néztem ki, mint valaha, na akkor olyan büszke volt a párom, mint soha! :-)

önként hányni? hiányzik ám az életösztön uraim! :-P

no de, ha egy pasi megfázik, akkor két hétig hallgatom, hogy milyen iszonyú, hogy el van dugulva az orra, meg vörös, meg hőemelkedése van... világfájdalom maximusz. volt szerencsém férfiakkal együtt dolgozni, egy kis göthő, és mindent tudtam. sőt, azt is, ha a csilisbabtól nehezebben, de többet szellentettek, mert el kellett árulni, hogy tekeri a kaja a belüket. :-O

Kenguru 2010.03.10. 11:17:25

Maradjunk annyiban hogy ez a te velemenyed.

Terhesnek lenni epp eleg nagy para, nem kell meg az apanak is idegesitanie a not ilyen mimozaskodassal.

Legy ferfi, viseld el.
Ez ezzel jar.

Tarkin kormányzó 2010.03.10. 11:21:08

a terhes női has minden, csak nem esztétikus. egyes nők mégis felveszik a szűk ruhákat, hogy mégjobban kidomborítsák. aztán ott van a széthízásra adott tipikus válasz: "de hát szültem". Ja azért még nem kell zsírdisznóvá vedleni.

Tarkin kormányzó 2010.03.10. 11:22:49

@Tjuca: Nem tudom hol dolgoztál együtt ilyen férfiakkal. Nekem pl. mostmár egy hete fáj folyamatosan a fejem, de pont leszarom és pont ennyit várok el másoktól is. Én képes voltam 40 fokos lázzal is dolgozni, mert meg kellett csinálni. Pontosan a nők azok akiknek mindig van valami baromság bajuk, még a napjukat is nekünk kell megszerveznünk mert maximálisan életképtelenek.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2010.03.10. 11:33:49

hihetetlen, hogy egy ennyire aranyos poszt alatt is milyen hamar kerekedik mindkét oldalról gyűlölködő egymásthibáztató fröcsögés a normális párbeszéd helyett :)

Tjuca 2010.03.10. 11:37:54

@Tarkin kormányzó: közigazgatás. már mondjuk eleve terhelt környezet. :-)
ja és azt hozzátenném, hogy nőkkel valóban rosszabb, ha menstruálnak azért, ha nem azért. :-P nincs igazság a földön! :-O
(alalpvetően attól függött milyenek voltak a kollégáim, hogy mennyi, és mennyire értelmetlen munka volt. ha alig volt meló, és még ráadásul értelmetlen is, na az volt a katasztrófa, ott tobzódott a hülyeség. ahol normál mennyiségű, értelmes meló volt, ott az emberek is jó fejek voltak.)

Sonja White (törölt) · http://sonjawhite.blogol.hu/ 2010.03.10. 11:47:31

Én nem híztam el, nem hisztiztem. Nem kell mindent a hormonokra fogni!!! Ez csak kényelmes a nőknek. Szerintem. :)

egyanyuka 2010.03.10. 11:54:03

Én sem híztam el, én sem hisztiztem, de mindenkinél máshogy jön ki a dolog.
A másik, hogy egy terhes has miért ne lenne esztétikus?
Nekem amikor a legnagyobb volt a hasam, a derekam akkor is vékony maradt, hátulról szinte nem is látszott, hogy terhes voltam. Igaz nem híztam 30 kg-ot, csak 9-et. Egyébként a poszt nagyon tetszett.

Bubuluc apuka 2010.03.10. 12:23:18

@Könyvelő Mo: Fotosop? Láttál már nőt a 9. hónapban?

Bubuluc apuka 2010.03.10. 12:26:50

@Csore60: Ha ettől féltek, tükör előtti rinyálás helyett masszírozzátok meg a hátát mindennap, és főzzetek neki finomakat. Így tuti nem fog otthagyni titeket.

Tjuca 2010.03.10. 12:27:11

@Sonja White: nos egy szép kis toxémia, és máris meg tudnád fojtani, aki jön a kényelmes nős dumával. +25 kiló, két héttel szülés után -30. szerintem nem kell ecsetelnem hogyan néztem ki. én tudtam miért, a többi fikázó meg nem érdekelt. és tényleg nem volt esztétikus, sőt. aki ismert, az inkább féltett, aki meg nem ismert, annak véleménye cseppet sem érdekelt. szóval csak óvatosan az ilyen kényelmesnős dumával, mert néha nagyon nagyon bántó, pont olyanra csapsz, aki nem tehet róla, és még az egészségük is veszélyben forog. :-(

másodikkal én is csinike voltam. most meg majd meglátjuk.

és szerintem a kép nem ps, csak ikrek laknak odabenn.

Bubuluc apuka 2010.03.10. 12:29:49

@Tjuca: Tudod, milyen szar, ha megfázik az ember? Szerintem alap, hogy ilyenkor panaszkodunk, ha már a gyógyszert nem találták fel rá. Csak egy kis törődést szeretnénk kicsikarni magunknak.

harmincas 2010.03.10. 12:30:12

"Mert egy pingvint simán el lehet viselni, de a huszonnégy órás panaszkodást nem."

Hölgyolvasók! A fenti mondat a lényeg!!! Nem viccelek. Ha meg akarjátok tartani a férjeteket, erről ne feledkezzetek meg. Nem tökéletes külsejű nőt akarunk, pláne gyerek után. Az önsajnáló hisztigépektől viszont előbb-utóbb garantáltan menekülünk.

Bubuluc apuka 2010.03.10. 12:30:51

@Kenguru: Férfiak vagyunk, elviseljük, éppen erről szól a poszt. Csak ne panaszkodjatok, ha lehet.

Terézágyú 2010.03.10. 12:32:31

Most ezt tényleg így van, hogy a pasik panaszkodnak ha betegek?? Én inkább azt tapasztalom, hogy nem panaszkodnak, sőt orvoshoz se mennek, gyógyszert se vesznek be stb. mintha direkt negligálnák a betegségeket...

Bubuluc apuka 2010.03.10. 12:33:51

@Tarkin kormányzó: De, a terhes has esztétikus, főleg annak, akik csinálta (mármint a gyereket). És nem baj, ha a nők szűk ruhát vesznek rá, hogy kidomborítsák: nyilván azért teszik, mert inkább egyértelműen terhesnek akarnak látszani, mint daginak. És ebben teljesen igazuk van.

Tjuca 2010.03.10. 12:33:56

@Bubuluc apuka: tudom tudom :-) nálunk sem forró teával gyógyul, hanem egy jó kis forró fürdővel, meg a megmosod a hátamaaat, úgy be van dugulva az orrom intróval... de ez működik. ezután általában rohamos gyógyulás következik, pláne, ha metódust naponta ismételjük. :-D

Bubuluc apuka 2010.03.10. 12:35:21

@Terézágyú: Én speciel panaszkodom. Ennyi nekem is jár.

Macaroon · http://habcsokespuszedli.blogspot.com/ 2010.03.10. 12:38:07

Nejedet is kérdezd meg, hogy szereti-e a plusz húsz kilódat!

Bubuluc apuka 2010.03.10. 12:49:11

@Macaroon: Megkérdeztem. Nem szereti.

pajki 2010.03.10. 12:49:40

Kövérebb lesz, mint moby dick? Ez mekkora baromság. ha egy nő terhes, nem hízik, csak nincs rá jobb szó. nő a hasa, ennyi. ma léptem a 29. hétbe, de NEM VAGYOK KÖVÉR. hátulról nem is látszik, hogy terhes vagyok. a bordáim ott vannak a hátamon, ahol eddig voltak, nem nőtte be őket semmi. a karom nem anyányi, egy deka zsír nincs a hasamon. egyszerűen "puffad fel" a hasam, kinézetre és tapintásra is olyan, mintha egy görögdinnyét tettem volna a pólóm alá. ennyi történt. hello. amiatt meg hadd panaszkodjam már, hogy a férjem dupla annyi kg, mint én, mégis bennem nő egy óriás bébi és nekem kell öt percenként pisilni.

pajki 2010.03.10. 12:51:12

@Terézágyú: Ez úgy van, hogy orvoshoz nem mennek, csak otthon nyomják a halálos küzdelmet. (Mondjuk a férjem kivétel, de apukám feszt ilyen.)

Terézágyú 2010.03.10. 13:08:16

@pajki:
"Kövérebb lesz, mint moby dick? Ez mekkora baromság. ha egy nő terhes, nem hízik, csak nincs rá jobb szó. nő a hasa, ennyi."

Lehet hogy te nem, de bizony nagyon sokan igen. Még az arcuk is kerekebb lesz stb. stb. Nemcsak a hasuk.

Fitz 2010.03.10. 13:10:48

@Rékuc: Ja, tök felháborító. :D
Egy haverral megalkottuk a "kiszülte az agyát" kifejezést. Sajnos létezik. Bizonyos nők képesek, akármire azt reagálni, hogy "de hát most szültem".
Egyszer egy szomszédunkat meg akartuk kérni valamire. Nem kellett volna tennie semmit, annyit kelett volna mondania, hogy oké, mehet, vagy hogy nem, inkább nem, bocs. Nem sikerült az agyán ezt átfuttatnia, a válasza az volt: "de hát én most szültem".
Sajnos azonban ezeknél a nőknél a szülés csak amolyan ürügy, valójában mindig is hülyék voltak.

Az egyensúly végett, minden tiszteletem azoké a nőké, akik lazán kihordják a kis trónörököst, és nem rinyálnak, nem szenvednek. Nem rég volt egy ilyen élményem, innen is gratula a kismamának, szép kisfiú lett! :)
Aztán van akinek tényleg orvosi gondja van, és nem csak a hozzáállásával, az sajnálatos.

deflorator 2010.03.10. 13:11:34

"Sajna az idősöső urak egy része hanyatló kedvét, csökkenő potenciáját hajlamos a nő hibájának betudni, és azt hiszi, "jobb" nő mellett ő is jobb pasi lesz. "

Ez nem hit kérdése, hanem tény. Jobb nő mellett mindenkinek nagyobb a potenciája.
Amúgy meg nem minden férfinek van sörhasa!

De ami a lényeg, a nagy has nem egyenlő a kövérséggel. A terhes nőnek szükségszerűen nagy a hasa, de az nem szükségszerű, hogy 2 centis zsírréteget növesszen a bőre alá!

Kenguru 2010.03.10. 13:29:44

@Bubuluc apuka: Jatok, mi.
EN ferfi vagyok.

Bubuluc apuka 2010.03.10. 13:31:10

@pajki: Ha innen nézzük, akkor Moby Dick sem volt kövér, csak lenyelt egy gigantikus görögdinnyét meg egy csomó tengerészt. Amúgy nagy szerencséd van.

leving · http://www.budaiotthon.eoldal.hu 2010.03.10. 14:12:12

Ez jó volt!
Régóta az a mániám, hogy a férfiak alárendelt szerepbe kényszerünek folyamatosan. Hogy jönnek ők ahhoz, hogy a nők végeláthatatlan sirámait hallgassák? A kevés több lenne!
Szegény férfiak, nem csoda, hogy a hülyeségeken jár néha (mindig) az eszük, nincsenek a helyükön sajna! Affene ebbe a nagy emancipációba!!!! :(

borzlány 2010.03.10. 14:44:28

Szerintem "enyhe" túlzás volt a post, értem a problémát...

De elmondom, hogy voltam én ezzel. Gyerektelen koromban nekem is megvolt a véleményem a hisztis és elhízó terhesekről-anyákról.

Aztán terhes lettem, és feküdnöm kellett heteket, aztán rókáztam félidőn túlig, aztán cukorbeteg lettem és inzulinozni kellett magam és heteket töltöttem a kórházban. Ott meg láttam mindent. Láttam a dekát se hízó bezzegterheseket, akik fitymálva nézték a többieket, és naponta 3x kenegették magukat aggódva a terhescsík elleni csodaszerekkel. Láttam a sok liternyi vizet magukra szedő toxémiásokat, akik alig bírtak megmozdulni az ödémáktól meg a magas vérnyomástól. Láttam a 19 éves cigiző, elképesztően tudatlan terhes lányokat, a programcsászárra készülő menőcsajokat. Együtt beszélgettünk, röhögtünk a saját pingvinségünkön, és aztán meghalt a szobatársam kisbabája, és a szomszéd szobában is meghalt egy baba, és egy másik lánynak is meghalt a babája, pedig már alig volt neki hátra, simán megszülethetett volna. És akkor rájöttem, hogy nem az számít, hogy hány csíkom van (akkor már volt egypár, és nyilván nem örültem nekik, miután 27 évig csíktalanul éltem), meg hogy ki hány kilót hízott, de még a cukorbetegség se számít és a magas vérnyomás se számít, meg az se számít, ha kilenc hónapig kell feküdni, csak egészséges legyen!

És valahogy ezóta nem tudok egy jóízűt ítélkezni senkin, aki meghízott, vagy hisztis, vagy napi 24 órát rinyál a férjének, vagy elhagyta magát.

Viszont a hátamon feláll a szőr azoktól, akik osztják az észt egy olyan szituról, amiről fogalmuk sincsen.

Mert vannak problémamentes terhességek, de még azokról se tudhatja senki, hogy mennyire problémásak.

Lábszár Ervin 2010.03.10. 15:08:00

Életemben nem láttam még lány kommentelőt a Mandiner környékén. Szevasztok!

Bubuluc apuka 2010.03.10. 15:41:08

@borzlány: Természetesen nem a problémás terhességekről írtam. Ha kórház is van a dologban, akkor szabad panaszkodni. És max reszpekt neked.

Rosa Rugosa · http://tyukudvar.blog.hu/ 2010.03.10. 15:44:35

Ennek a porontyon lenne a helye.:D
Lenne ám kommentszám!:)

Tjuca 2010.03.10. 15:52:03

@Rosa Rugosa: nemnemnemnemnem! :-P @apsuttyom: szevasz :-)

msmarta 2010.03.10. 15:56:06

persze, hogy mindenkinek más, nem kell generalizálni a dolgokat.....mindenesetre megnyugtató, hogy öreg fejemmel egyre több blogot, kommentet olvasok arrol, hogy a férfiak elfogadják a dolgokat, ugy, ahogy vannak, csak a rinyagéptől mentse meg őket a joisten.

Zahara 2010.03.10. 16:44:24

Szia Rosa! Ma én is itt nyomulok. Kifejezetten tetszik :)

Bubuluc apuka 2010.03.10. 18:10:09

@Zahara: @Rosa Rugosa: Gyertek vissza máskor is, itt kizárólag menő, jófej apukák írnak.

prozi 2010.03.10. 20:07:23

ez jó volt:) jófej apukákra vevő vagyok:) amúgy tényleg kíváncsi lennék, mit váltana ki a porontyon.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2010.03.10. 20:48:43

Beindult a blog:) Hiába, az index címlap.
A Magne B6 vásárlása raklapszám kimaradt.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2010.03.13. 14:05:00

Egy férfi sokkal gyakrabban náthás, mint a párja terhes. Igaz, nem is tart neki annyi ideig, de azért szerintem ki lehet egyezni egy döntatlenben nyavajgás terén, már aki olyan típus. :)

Kínai Kálmán és Trágár Tóni 2010.03.13. 22:38:04

@laspalmas: Nem, a női nyavalygás idegesítő, a férfié meg férfias.
süti beállítások módosítása